Poznaj funkcjonalności platformy SYSABI

 

Zobacz jak wiele może zaoferować Ci nasza platforma do zarządzania ochroną danych osobowych!

Wszystkie funkcjonalności niezbędne do codziennej pracy związanej z zarządzaniem ochroną danych osobowych w jednym miejscu? Dzięki SYSABI to możliwe! Pracuj wspólnie z wszystkimi działami firmy, aby wasza praca była jeszcze wydajniejsza!

Nie czekaj – wypróbuj naszą 14 dniową wersję testową!

Sysabi panel

Zalety platformy SYSABI

Oszczędność!

Dzięki SYSABI oszczędzisz czas i pieniądze!

Pracuj w zespole!

SYSABI umożliwia wygodną pracę w grupie!

Wszystko w jednym miejscu

Wszystkie upoważnienia, rejestry, umowy i zgłoszenia w jednym miejscu!

Mniej nerwów!

Podczas kontroli UODO masz pod ręką wszystkie niezbędne dokumenty!

Funkcjonalności SYSABI

ANALIZA RYZYKANOWOŚĆ

Czy pojęcie „Analiza ryzyka” kojarzy Ci się z długim, żmudnym i skomplikowanym procesem? Godziny spędzone nad arkuszami kalkulacyjnymi i skomplikowany dobór odpowiednich zabezpieczeń przestaną być twoim problemem!

Platforma SYSABI przeprowadzi Cię przez cały ten proces! Dzięki znajdującemu się w systemie słownikowi zabezpieczeń, oraz automatycznie wyliczanemu przez nasz system poziomowi ryzyka, analiza ryzyka stanie się prosta jak nigdy dotąd!

Nie musisz wierzyć nam na słowo – przekonaj się sam!

 

Rejestr czynności
Szkolenia

WIELU UŻYTKOWNIKÓW

Prawidłowe i efektywne przetwarzanie danych osobowych, jest łatwiejsze w zespole! W związku z tym abonament SYSABI w wersji PRO umożliwia utworzenie kont dla nawet 5 użytkowników!

Może być to np. pracownik działu IT, który będzie wprowadzał informacje odnośnie dostępów do systemów, pracownik działu kadr, który jest odpowiedzialny za wydawanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych, czy pracownik działu obsługi klienta, który może wprowadzić nowe żądanie od osoby, której dane dotyczą.

Dzięki odpowiednim uprawnieniom w SYSABI można dokładnie kontrolować funkcje oraz dane, do których mają mieć dostęp użytkownicy. Każdemu z nich można nadać uprawnienia do poszczególnych funkcjonalności oraz zakresu ich czynności.

REJESTRY

SYSABI umożliwia użytkownikom łatwe i szybkie prowadzenie zarówno rejestrów czynności, jak i rejestrów kategorii.

Jest to szczególnie ważne, ponieważ prowadzenie powyższych rejestrów nie tylko ułatwia zachowanie zgodności z RODO, lecz przede wszystkim pomaga spełnić obowiązek rozliczalności.

W przypadku kontroli UODO, nie będziesz musiał tracić swojego czasu i nerwów na szukanie niezbędnych dokumentów! Po zalogowaniu do SYSABI możesz wydrukować rejestry bezpośrednio przy kontrolerze!

Rejestr czynności
Rejestr czynności
Panel upoważnień

UPOWAŻNIENIA

Czy wiesz że… każda osoba przetwarzająca dane osobowe w Twojej organizacji powinna otrzymać upoważnienie do przetwarzania danych osobowych?

SYSABI umożliwia prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla poszczególnych osób na podstawie wcześniej zdefiniowanych reguł na danym stanowisku, oraz generuje upoważnienia!

System umożliwia automatyczne wysłanie upoważnienia oraz oświadczenia do osoby upoważnionej, która potwierdza elektronicznie otrzymanie dokumentów.

Wciąż możesz także wydawać upoważnienia tradycyjne! Wystarczy że wydrukujesz wygenerowany przez platformę plik, i po podpisaniu przez pracownika wgrasz do systemu zeskanowany dokument!

UMOWY POWIERZENIA

Zgodnie z art. 28 RODO w sytuacji zlecenia jakichkolwiek działań firmom zewnętrznym, które będą miały dostęp do danych osobowych niezbędne jest zwarcie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

SYSABI umożliwia przechowywanie wszystkich umów w jednym miejscu wraz z informacją do jakich danych osobowych ma dostęp dana firma.

Dzięki temu podczas kontroli UODO twoja organizacja będzie mogła wykazać w sposób jednoznaczny zgodność z RODO.

Umowy powierzenia
Żądania

ŻĄDANIA

Zapewne wiesz, że na podmioty przetwarzające dane osobowe (ADO) został nałożony obowiązek prowadzenia rejestru żądań osób, których dane osobowe dotyczą. Masz tylko 30 dni, na udzielenie odpowiedzi !

Wiemy jak kłopotliwa może być obsługa żądań, i jak trudno dotrzymać obowiązujących terminów w przypadku ich dużej ilości! Korzystając z SYSABI, nie musisz się tym przejmować!

Dzięki SYSABI możesz rejestrować każde takie żądanie. Nasza platforma pomoże Ci również w kontroli wysłania odpowiedzi na czas.

Dodatkowo SYSABI umożliwia udowodnienie rozliczalności w tym zakresie podczas kontroli UODO!

SYSTEMY I DOSTĘPY

W obecnym świecie większość danych osobowych przetwarzana jest w systemach informatycznych. Wiemy jak ważna jest możliwość szybkiego uzyskania informacji dotyczących danych przetwarzanych w wybranym systemie, oraz nadanych do niego dostępów.

Za pomocą SYSABI możesz nie tylko prowadzić rejestr systemów przetwarzających dane osobowe! Nasz platforma umożliwia także przejrzystą kontrolę dostępów do systemów informatycznych!

Dzięki temu łatwo sprawdzisz który pracownik ma możliwość korzystania z danego systemu, oraz jaki jest poziom jego uprawnień. Dodatkowo zawsze możesz wydrukować listę nadanych dostępów!

Systemy
Dostępy
Szkolenia

ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. b RODO każda osoba przetwarzająca dane osobowe w organizacji musi być świadoma zasad dotyczących bezpiecznego przetwarzania danych osobowych.

Podczas wielu rozmów, Inspektorzy Ochrony Danych wskazali nam, jak ważnym elementem codziennej pracy jest przejrzysty i czytelny rejestr szkoleń pracowników.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom, SYSABI umożliwia przechowywanie wszystkich niezbędnych informacji dotyczących szkoleń odbytych przez danego pracownika.