Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ)!
Sprawdź listę pytań najczęściej zadawanych, przez nowych lub obecnych użytkowników platformy SYSABI! Jeżeli nie odnajdziesz wśród nich nurtującej Cię kwestii – skontaktuj się z nami!
Jak zacząć?
Zamów jeden z naszych pakietów, lub wersje próbną
Wypełnij formularz zamówienia dostępny na naszej stronie! Zawarte w nim dane pomogą nam się z tobą skontaktować!
Poczekaj na wiadomość od naszego konsultanta
W odpowiedzi na formularz, nasz konsultant prześle Ci wiadomość w której znajdziesz min. login i hasło.
Zaloguj się do platformy SYSABI!
Zaloguj się do platformy SYSABI za pomocą danych otrzymanych w e-mailu. Znajdziesz w nim także wszystkie niezbędne wskazówki!
Informacje o abonamencie i płatnościach
Jak mogę zamówić abonament platformy SYSABI?
Abonament platformy SYSABI możesz zamówić wypełniając formularz dostępny po kliknięciu w przycisk „zamów abonament”, w naszym cenniku.
Jakie są dostępne metody płatności?
Akceptujemy płatności przelewem tradycyjnym, lub przelewem on-line.
Jakie są dostępne okresy subskrypcji?
Dostępne okres subskrypcji to 12, 24 i 36 miesięcy. Jest także możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.
W jakim cyklu mogę dokonywać płatności?
Płatności mogą być realizowane w 4 cyklach – miesięcznym, kwartalnym, półrocznym i rocznym. Wymagana jest wcześniejsza deklaracja wybranego cyklu płatności.
Czy mogę zmienić zadeklarowany wcześniej cykl płatności?
Oczywiście, po wcześniejszym kontakcie z nami, możliwa jest zmiana cyklu płatności.
Czy istnieje możliwość poszerzenia mojej obecnej subskrypcji?
Oczywiście, możliwa jest zmiana posiadanego pakietu. W celu poszerzenia subskrypcji skontaktuj się z nami!
Jak mogę uzyskać dostęp do 14 dniowej, darmowej wersji próbnej?
Dostęp do 14 dniowej wersji próbnej możesz uzyskać wypełniając formularz dostępny pod tym linkiem.
Jakie funkcjonalności dostępne są w 14 dniowej wersji próbnej?
Wersja próbna daje Ci dostęp do wszystkich funkcjonalności platformy SYSABI.
Zakupiłem pakiet BASIC lub PRO, interesuje mnie jednak pakiet szkoleń. Czy jest możliwość dostępu do szkoleń w inny sposób?
Abonamenty zostały opracowane w taki sposób, aby gwarantować najwyższą jakość, przy jak najniższej cenie. Pakiet szkoleń dostępny jest tylko w abonamencie PRO+. Oferujemy jednak szkolenia zamknięte dla firm – ich listę znajdziesz na stronie www.inbase.pl/szkolenia.
Kwestie dotyczące wsparcia i platformy SYSABI
Korzystam z platformy SYSABI. W jaki sposób wyglądało będzie postępowanie w przypadku kontroli UODO?
Podczas kontroli UODO mając wszystko w jednym miejscu jesteś w stanie zaprezentować jak wyglądają rejestry czy inne zapisy. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możesz wydrukować rejestr czy odpowiednie raporty bezpośrednio z SYSABI.
Nie czuję się zbyt pewnie obsługując programy komputerowe. Czy oferujecie wsparcie posprzedażowe i pomoc w obsłudze platformy SYSABI?
Oczywiście, w ramach platformy SYSABI oferujemy pełne wsparcie posprzedażowe. Udostępniamy pakiet filmików instruktażowych, w których krok po kroku zaprezentujemy Ci dostępne funkcjonalności, oraz omówimy sposób ich obsługi. W przypadku problemów z obsługą platformy, lub jakichkolwiek wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z nami poprzez e-mail lub formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce „strefa klienta”.
Gdzie znajdę filmiki instruktażowe dotyczące obsługi platformy?
Filmiki instruktażowe znajdują się w panelu głównym SYSABI, i dostępne są po zalogowaniu.
W formularzu zamówienia abonamentu, muszę wpisać dane "osoby wyznaczonej na administratora platformy SYSABI". Kto może być administratorem?
Na administratora możesz wyznaczyć dowolną osobę, oddelegowaną do zadań związanych z ochroną danych osobowych. Może być to zarówno jeden z twoich pracowników, jak i Inspektor Ochrony Danych.
Czym różni się konto z dostępem administracyjnym, od konta standardowego użytkownika?
Konto administracyjne służy do zarządzania platformą SYSABI w ramach twojej organizacji. Osoba wyznaczona na administratora, będzie miała dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu, dostępnych w wybranym przez Ciebie pakiecie cenowym np. tworzenie nowych kont użytkowników.
W jakiej formie realizowana jest funkcja wsparcia Inspektora Ochrony Danych?
Funkcja wsparcia Inspektora Ochrony Danych dostępna jest po zakupie pakietu PRO +. Realizowana jest ona w formie kontaktu mailowego, i obejmuje problematykę dotyczącą ochrony danych osobowych, w tym zagadnień związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Danych. Miesięczny wymiar wsparcia to 4 godziny.
W zeszłym miesiącu nie wykorzystałem wszystkich godzin wsparcia Inspektora Ochrony Danych. Czy mogę skorzystać z nich w kolejnych miesiącach?
Niestety nie. Pula godzin do wykorzystania w każdym miesiącu kalendarzowym to 4 godziny. Nie jest możliwa realizacja zaległych godzin w kolejnych miesiącach.